Seo Hizmeti
SEO hizmeti iki geniş kategoride sınıflandırılabilir: arama motoru şirketlerinin iyi tasarımın bir parçası olarak önerdiği teknikler ("beyaz şapka") ve arama motorlarının onaylamadığı teknikler ("siyah şapka"). Arama motorları, spam dizinleme de dahil olmak üzere, ikincisinin etkisini en aza indirmeye çalışır. Endüstri yorumcuları bu yöntemleri ve bunları kullanan uygulayıcıları ya beyaz şapka SEO ya da siyah şapka SEO olarak sınıflandırmıştır.[49] Beyaz şapkalar, uzun süre dayanan sonuçlar üretme eğilimindeyken, siyah şapkalar, arama motorları ne yaptıklarını keşfettiklerinde sitelerinin sonunda geçici veya kalıcı olarak yasaklanabileceğini tahmin ediyor.[50]
Page ve Brin, Google'ı 1998'de kurdu.[19] Google, basit tasarımını beğenen, sayıları giderek artan İnternet kullanıcıları arasında sadık bir takipçi kitlesi çekti.[20] Google'ın arama motorlarında görülen manipülasyon türlerinden kaçınmasını sağlamak için sayfa dışı faktörlerin (PageRank ve köprü analizi gibi) yanı sıra sayfa içi faktörlerin (anahtar kelime sıklığı, meta etiketler, başlıklar, bağlantılar ve site yapısı gibi) dikkate alındı. bu, yalnızca sıralamaları için sayfadaki faktörleri dikkate aldı. PageRank'i oynamak daha zor olsa da, web yöneticileri zaten SEO hizmeti arama motorunu etkilemek için bağlantı kurma araçları ve şemaları geliştirmişlerdi ve bu yöntemlerin benzer şekilde oyun PageRank'i için geçerli olduğu kanıtlandı. Birçok site, genellikle büyük ölçekte bağlantı alışverişi, satın alma ve satmaya odaklandı. Bu şemaların veya bağlantı çiftliklerinin bazıları, yalnızca bağlantı spam'i amacıyla binlerce sitenin oluşturulmasını içeriyordu.[21]
En iyi SEO şirketlerinde bulacağınız birkaç nitelik vardır. SEO ajanslarını karşılaştırırken, arama motoru optimizasyonu uzun vadeli bir strateji olduğu için ekibinizin bu özellikleri düşünmesi çok önemlidir. Hızlı bir para için SEO satan biri değil, deneyimli bir ortak istiyorsunuz.
Seo Hizmeti Almak
Arama algoritmalarının ilk sürümleri, ALIWEB gibi motorlardaki anahtar kelime meta etiketi veya dizin dosyaları gibi web yöneticisi tarafından sağlanan bilgilere dayanıyordu. Meta etiketleri, her sayfanın içeriği için bir kılavuz sağlar. Bununla birlikte, web yöneticisinin meta etiketteki anahtar kelime seçimi potansiyel olarak sitenin gerçek içeriğinin yanlış bir temsili olabileceğinden, sayfaları dizine eklemek için meta verileri kullanmanın güvenilir olmadığı bulundu. Meta etiketlerdeki hatalı, eksik ve tutarsız veriler, sayfaların alakasız aramalar için sıralanmasına neden olabilir ve yaptı. arama motorları.[8] 1997 yılına gelindiğinde, arama motoru tasarımcıları, web yöneticilerinin arama motorlarında iyi bir sıralama elde etmek için çaba sarf ettiğini ve hatta bazı web yöneticilerinin sayfaları aşırı veya alakasız anahtar kelimelerle doldurarak arama sonuçlarındaki sıralamalarını manipüle ettiklerini fark ettiler. Altavista ve Infoseek gibi ilk arama motorları, web yöneticilerinin sıralamaları manipüle etmesini önlemek için algoritmalarını ayarladılar.[9]
Sonuçları nasıl elde edeceğini bilen birinci sınıf bir SEO hizmeti ve SEO ajansı arıyorsanız, 8GEN arama kriterlerinizi karşılar. Yirmi yılı aşkın süredir yüzlerce müşteriye olağanüstü SEO hizmetleri sunuyoruz ve her yıl zanaatımızda daha iyi hale geliyoruz.
Arama dizinlerinde istenmeyen içerikten kaçınmak için web yöneticileri, örümceklere etki alanının kök dizinindeki standart robots.txt dosyası aracılığıyla belirli dosyaları veya dizinleri taramamalarını söyleyebilir. Ek olarak, bir sayfa, robotlara özgü bir meta etiket (genellikle ) kullanılarak bir arama motorunun veritabanından açıkça hariç tutulabilir. Bir arama motoru bir siteyi ziyaret ettiğinde, kök dizinde bulunan robots.txt, taranan ilk dosyadır. Robots.txt dosyası daha sonra ayrıştırılır ve robota hangi sayfaların taranmayacağı konusunda talimat verir.
SEO Hizmeti ile Google 1. Sayfa
Bir arama motoru tarayıcısı bu dosyanın önbelleğe alınmış bir kopyasını tutabileceğinden, bazen bir web yöneticisinin taranmasını istemediği sayfaları tarayabilir. Genellikle taranması engellenen sayfalar, alışveriş sepetleri gibi oturum açmaya özel sayfaları ve dahili aramalardan elde edilen arama sonuçları gibi kullanıcıya özel içerikleri içerir. Mart 2007'de Google, web yöneticilerini dahili arama sonuçlarının dizine eklenmesini engellemeleri konusunda uyardı, çünkü bu sayfalar arama spam'i olarak kabul edildi.[46] 2020'de Google standardı kullanımdan kaldırdı (ve kodlarını açık kaynaklı hale getirdi) ve şimdi bunu bir yönerge olarak değil bir ipucu olarak değerlendiriyor. Sayfaların dizine eklenmediğinden yeterince emin olmak için sayfa düzeyinde bir robots meta etiketi eklenmelidir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder